poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Spodnie vs. spódnica ♥

Pierwsze co chce Wam dziś powiedzieć to oczywiście, hej :D Dzisiejszy dzień minął, a tak dokładniej to nadal mija mi dosyć ciekawie i mam co robić, na niektóre rzeczy może nawet brakuje mi czasu, ale na pewno nie na posta! Dziś zaczęłyśmy z Julką rekolekcje, ale że niedługo czeka nas przedstawienie to musiałyśmy iść do szkoły na próbę. Potem poszłam do Julki i zaczęłyśmy przygotowywać dla Was razem posta tylko.... nie skończyłyśmy heh. Dlatego też na wspólnego posta trzeba będzie jeszcze poczekać, a dziś  mam dla Was posta "Spodnie vs. spódnica ♥". Zobaczycie w nim dwie proste stylizacje a do każdej z nich spodnie po czym spódnice do nich dopasowane.
                                                                                    1.
Spodnie-New Yorker                                   Bluzka-Cropp                                             Spódnica-Primark
                                                                                    2.
Spódnica-New Yorker                                   Koszula-Reserved                                       Spodnie-H&M
                                                                I jak? Spódnica czy spodnie?
Zachęcam tez Was, żeby zaglądnąć na starsze posty. Jeśli spodobało Wam się tu nie zapomnijcie zostawić komentarza i zaobserwować nas ;*
xoxo, Emilka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz