wtorek, 1 kwietnia 2014

Day with me ♥

Siemka! Dziś razem z Juką pisałyśmy testy po klasie VI. Chyba poszło nam nieźle, ale czuje że i tak coś zawaliłam. No, ale do rzeczy pogoda była dziś przepiękna i dosyć dużo się działo. Chyba to właśnie dlatego dziś mam dla Was posta "Day with me ♥" ! Zaczynamy!
 Dziś rano miałam do szkoły na 9.00, ale ostatnio nie mogę spać i dlatego też o 7.00 byłam już na nogach. Ogarnęłam się i ubrana na biało czarno poszłam na testy...tyle że bez śniadania <nie potrafię jeść rano>.
Bluzka- Orsay          Spódnica-Reserved                          Baleriny-Primark                           Sweter-H&M
Zaraz po tym jak wróciłam szybko pobiegłam do pokoju i zmieniłam spódnicę na dresy.
 Sweter-Via Moda               Dresy-New Yorker                            Top-H&M                           Baleriny-Boti
Po tych całych testach zrobiłam się troszkę głodna więc nadszedł czas na śniadanko <tosty z dżemem>. Po których postanowiłam iść na rower.
Następnie nadszedł czas na odpoczynek przy dobrej muzyce i jak się  potem okazało grze w The Sims 3 xd
Kiedy moja siostra wróciła od koleżanki chciała spędzić ze mną trochę czasu dlatego też usiadłyśmy na tarasie i zjadłyśmy lody.                                   
Tylko troszkę tego nie przemyślałyśmy bo zaraz potem był obiad...po którym poszłam na rolki.
No i tak jeździłam na rolkach do ok.19.30.Kiedy wróciłam wzięłam prysznic, zjadłam kolacje, a teraz pisze dla Was posta i mam kilka pytań... Jakich postów jest dla Was za mało? Może macie takie które chcielibyście abym napisała z Julką? No i najważniejsze, a Wam jak minął dzień? heh

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz