sobota, 22 marca 2014

You must have for spring ;*


 





     







    Hej! Dziś mamy sobotę! Miałam wyjść z Julką na miasto i kupić trochę rzeczy ale się nie udało. :(  Dlatego tez żeby się nie nudzić i siedzieć wlepiając oczy w komputer poszłam z Gosią (moją koleżanką) na rolki, potem ona do mnie.No to dosyć tego mojego gadania do rzeczy... do dzisiejszego posta zainspirowała mnie piękna pogoda! Będzie to post w którym wypisze według mnie najpotrzebniejsze rzeczy na wiosnę! ;*

1. Cienkie bluzki.
Chyba nikt nie może wyobrazić sobie wspaniałego, gorącego dnia w swetrach! Dlatego warto wyposażyć się w parę bluzek z krótkim rękawem i na ramiączkach

2.Legginsy
Kiedy na polu jest gorąca,ale nie tak żeby ubrać krótkie spodenki warto mieć w swojej szafie parę par legginsów! 

3. Cienkie sweterki i bluzy.
Sweter i bluzka z długim rękawem za ciepła, a bluzka na ramiączkach za cienka? Zawsze możesz na nią zarzucić cienką kurtkę, bluzę lub sweter. 

4.Balerinki 
Nie każdy dobrze czuję się w tenisówkach czy trampkach! Wtedy warto pomyśleć o załażeniu balerinek.

I to właśnie według mnie najpotrzebniejsze rzeczy ubraniowe na wiosnę ;* Jeśli post Wam się spodobał pamiętajcie zostawić komentarza w nim link do waszego bloga! Na pewno zajrzę! A może wy też macie swoje pomysły na rzeczy bez których nie wyobrażacie sobie wiosny? :D
xoxo Emilka <33

Top-CROPP                                                                                                Legginsy-New Yorker                                                                           Kurtka-Primark                                                                                                                                                    Rolki-martes sport 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz