poniedziałek, 17 marca 2014

Something for you! ☺

        No hej, co tam u Was? U mnie słabo. Za oknem okropnie, a w dodatku jeszcze się rozchorowałam. Miałam zamiar zrobić dla Was post tematyczny niestety pomysł nie wypalił. Zrobiłam więc kolejne stylizcje. Wiele łatwiej jest mi robić zdjęcia niż myśleć. Wiecie jak to jest z grypą.
No dobra wystarczy marudzenia, dzisiaj outfity a następnym razem będzie post tematyczny. Jeśli macie jakieś swoje pomysły na posty dla nas to piszcie w komentarzach! :)

Katana- prezencik
Bluzka- SinSay
Spodnie- H&M
Bransoletka- Butik Emilia

Bluzka- SinSay
Spodnie- SinSay
Kolczyki- Reserved

Bluzka- Cubus 
Bluza- SinSay
Spodnie- H&M
Naszyjnik- Cropp

Która ze stylizacji najbardziej przypadła Wam do gustu? :)
Pozdrawiam, Julka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz