niedziela, 27 kwietnia 2014

Outfits for hot day ♥


Hej kochani!
Dzisiejszy dzień zaczął się pięknie, ale gorzej kończy bo przed chwilką skończyła się burza a teraz ciągle pada i dlatego tez dopiero teraz mogłam wejść na komputer, no ale...
Dziś nadeszła pora na kolejny post. Całe szczęście pogoda była śliczna chociaż przez chwilkę i dlatego mam tez dla Was parę strojów które sfotografowałam w różyc miejscach. Od razu zaznaczam też,że outfity te bardzo się od siebie różnią, ale mimo tego każdy wchodź by w małym stopniu wyraża mnie!Hym...a może jednak bardziej ciągnie mnie do pierwszego stroju...raczej tak! heh :D
Który outfit najbardziej się Wam podoba?
Kurtka-Primark
Shorty-Reserved 
T-shirt-Reserved
Bransoletki-House

Sukienka-Grace Pear 
Baleriny-Primark


































Pozdrowionka,Emilka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz