środa, 9 kwietnia 2014

O nas♥


♥Ile macie lat?
13
♥Jak to się stało, że założyłyście bloga?
Obie zawsze o tym marzyłyśmy, ale brakowało nam odwagi na ten krok. Pewnogo razu kiedy rozmawiałyśmy nasze marzenie wyszło na jaw i wtedy właśnie postanowiłyśmy założyć bloga.
♥Opiszcie swój styl i kto Was do niego inspiruje.
Julka: Tak szczerze to nie potrafię dokładnie opisać mojego stylu, ponieważ często jest on zmienny, naprawdę lubię zakładać to co wpadnie mi w oko. Inspiruje mnie aktorka Bella Thorne, która słodycz łączy z czymś zaskakującym, ale także wygodnym i zwykłym.
Emilka: Mój styl często się zmienia, ale często wracam do dresów w połączeniu lekko glamour. A kto mnie inspiruje? Nie żadna gwiazda a moja ciocia heh :D
♥Jakim słowem opiszecie siebie?
Julka: Kreatywna.
Emilka:Szalona.
♥Macie jakieś lęki?
Julka: Chyba jak każdy. Osobiście moim największym lękiem są pająki. Przerażają mnie.
Emilka:Jasne! Mam wiele lęków, ale najważniejsze to radzić sobie z nimi.
♥Ulubiona wokalistka/wokalista/zespół?
Julka: Słucham dosyć zróżnicowaną muzykę. Moją ulubioną wokalistką jest Avril Lavigne i Rihanna, a wokalista to Justin Bieber, natomiast zespół to Evanescence.
Emilka: Jeśli chodzi o wokalistki ulubioną jest Rihanna, natomiast lubię też posłuchać Shakiry i Katy Perry.Wokalistę trudno mi wybrać bo tak naprawdę słucham ich wielu, moim ulubionym zespołem jest tak jak u Julki Evanescence.
♥Czy moda to jedyne co Was interesuje?
Julka: Nie, mam też dużo innych zainteresowań, ale także związanych z tworzeniem czegoś.
Emilka: Jestem osobą która interesuje się tez światem i muzyką z którą mam ogromne marzenia.
♥Jakie macie jeszcze hobby?
Julka: Oprócz blogowania, mody, znajduję czas na taniec i sport.
Emilka: Sport i muzyka to to co zajmuję resztę mojego czasu.
♥Ulubione sporty?
Julka: Jazda na rowerze, rolkach czy deskorolce, ale także grupowe takie jak koszykówka i siatkówka.
Emilka:Siatkówka, koszykówka, piłka nożna i oczywiście rolki.
♥Wasze marzenia związane z blogiem?
Chyba jak każdy marzymy by nasz blog wspinał się coraz wyżej! Heh ;) Zdobywał nowych czytelników i coraz więcej miłych opinii!

Pozdrawiamy, Julka i Emilka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz