czwartek, 13 lutego 2014

Włosy ;*

Hej!

To znowu ja,Jula miała jeszcze parę spraw do ogarnięcia, ale już jutro postara się zrobić dla Was posta.

No ale do rzeczy dziś mam post troszkę odbiegający od tematyki naszego bloga...bo będzie to post o produktach do włosów, które w pewien sposób mnie zachwyciły i bardzo je lubię. :3

1.Termoochronny Spray do włosów ISANA.

Spray chroni włosy przed wysuszeniem podczas ich prostowania i suszenia suszarką.
Rossmann ok.8zł/150ml (ale obecnie jest w promocji).

2.Szampon Garnier Fructis Oleo Repair 

Przeznaczony jest do włosów suchych, przetłuszczonych i zniszczonych. Według mnie genialnie sprawdza sie w swojej roli. :)
Ok.10zł/250ml




3.Szampon Garnier Fructis Grapefruit Tonic.

Przeznaczony jest do włosów normalnych i pozbawionych blasku jakich ja osobiście nie posiadam ale mimo mojego zdziwieniu między innymi dzięki niemu pozbyłam się łupieżu.
Ok.10zł/400ml



4.Jedwab do włosów-Styling Effect

Nadaje włosom połysk i gładkość. Włosy stają się miękkie w dotyku i łatwe do rozczesania.
Ok.15zł/30ml      

5.Maska do włosów Romantic professional.

Ja używam tej do włosów suchych i ziszczonych jednak wiem że jest ona dostępna do innych rodzajów włosów. :)
Ok.10zł/500ml

No i to chyba wszystkie takie produkty.Może wy też macie jakieś swoje? ;*


Pozdr Emilka <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz