niedziela, 2 lutego 2014

Bądź gotowy w te Ferie! ;*

                             No więc siemka^^

Nie wiem jak wy ale my z Julką od jutra oficjalnie mamy ferie! Wiem że niektórzy z Was ferie mają już za sobą, ale teraz mam dopiero wystarczająco czasu by zrobić tego posta :) A tak wg. to dziś chce Wam pokazać rzeczy według mnie niezbędne na zimowe dni w ferie. :D Jeśli chcesz zobaczyć moje niezbędniki ubraniowe   czytaj niżej 

  • Swetry i Bluzy.

Ja sama w te ferie wyposażyłam się w kilka swetrów i bluz. A to wybrana czwóreczka.





  




  • Cieplutkie, nieprzemakające buty.
Ja w te ferie i ogółem zimę wyposażyłam się w dwie pary takiego obuwia.





  • Ciepła kurtka.
Ja na te zimę wyposażyłam się w dwie ale nie jestem z stanie Wam ich pokazać.


  • Ciepła czapka i szalik.
Tego roku rzeczy o tej nazwie uzbierałam bardzo dużo ale jednak tylko te pokazane niżej ubieram na codzień.




Pozdro,Emilka. <33





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz