wtorek, 11 lutego 2014

Spodnie i wzory ^^

                                                    Siemka ;*
Ostatnio trochę długo nas nie było no i za to sorry.Miałyśmy trochę spraw na głowie ale już załatwione i posty znów będziemy dawac regularnie. :) Dziś mam dla Was posta o głównie spodniach a dokładniej spodniach w różne wzory. Ja osobiście mam dwie pary spodni w wzory byłam przekonana kupując je że się różnią ale dopiero w domu zorientowałam się że jedyne co różni moje spodnie to materiał i rozmiar wzorów :) 

                          Wzory te nazywają się pepitki
Warto też zainteresowac się spodniami w norweskie wzory o których Julka pisała w osobnym poście :)
  Klik <---
                Mnie zainteresowały też wzory geometryczne.
Jest jeszcze wiele ciekawych wzorów, ale przedstawiłam Wam jedynie te trzy rodzaje wzorów. :) A Wam jakie wzory najbardziej przypadły do gustu?

Pozdr Emilka <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz