sobota, 3 maja 2014

~Lazy day with bad weather~

Hej kochani!
Dziś nie wydarzyło się nic nadzwyczajnego.Cały dzień albo padało, albo po prostu było zimno.Dlatego też dom jest dziś moim przyjacielem, heh.Mam nadzieję, że chociaż jutro pogoda dopisze, ponieważ mam konkretne plany. 

No, ale żeby znowu nie zmieniać się w pogodynkę przede do tematu dzisiejszego posta, na którego miałam dziś mnóstwo czasu i brak pomysłu. Może to też przez to że nie czuję się najlepiej i mam dosyć dużo nauki.Jednak kiedy już wszystko będzie dobrze postaramy się dodawać więcej tematycznych postów.Niestety dziś zostawiam Was tylko ze zdjęciami z dzisiejszego dnia (niestety o zrobieniu ich wszystkich na polu mogłam dziś sobie tylko pomarzyć).


Bluzka-House Sweter- atmoshere Leginsy-Stradivarius
xoxo,Emilka ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz