piątek, 16 maja 2014

Eleganckie co nieco♥

Hej kochani!
Przepraszamy za tak długą nie obecność...
Ostatnio stało się u mnie bardzo dużo, między innymi poszłam na casting do filmu (zobaczymy co z tego będzie), dowiedziałam się też, że pani od polskiego wybrała mnie i Julkę do konkursy poezji ;) Dnia konkursu w naszej szkole zaczyna się też trzydniowa wymiana Polsko-Słowacka....
Niedługo, a dokładnie w niedzielę czeka mnie komunia mojej siostry ;) Długo szukałam na tę okazję odpowiedniego stroju i w końcu znalazłam! Dziś chciałabym Wam go przedstawić! Kolejna rzeczą za którą Was dziś przepraszam to jakoś zdjęć, które zobaczycie niżej (Na zdjęciach nie ujęłam botów natomiast są to zwykłe, granatowe baleriny z New Yorker'a) Nie zależy to jednak od mnie, lecz od wrednej pogody :(
Miłego wieczorku i kolejnych paru dni, Emilka :*



Sukienka- Sinsay Żakiet- Jakiś sklep na mieście
Może macie pomysł na jakąś biżuterie do tego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz