piątek, 14 marca 2014

Two outfit for you ✿



Hej! Dziś piątek... weekend więc wolne! Niestety dla mnie jeszcze nie do końca :< zaraz mam korki z anglika, ale może potem rolki. Dziś miałam w szkole dwa konkursy z angielskiego i była to dla mnie jedna wielka improwizacja! :D No ale do rzeczy.Mam dziś dla Was dwa outfity (ale tego domyśliliście się już pewnie po tytule) o tematyce głównie wiosennej. :* Ooo właśnie! W ostatnim poście Julka pytała czy macie ochotę na jakiś mały konkursik. Dlatego, że prawie wszyscy byli zachwyceni tym pomysłem konkurs będzie w przyszłym tygodniu, a może nawet jeszcze w tym <3

Kurtka-STRADIVARIUS
Bluzka-PRIMARK
Spodnie-New Yorker



Sweter-H&M
Bluzka-CARRY
Spodnie-H&M
Buty-PRIMARK
Nie zapomnijcie o komentarzu z linkiem do swojego bloga. Na pewno zajrzę! 
xoxo Emilka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz