niedziela, 2 marca 2014

Łączymy kolory ♥

                                                    Siemka!
     Dzisiejszy dzień minął mi dobrze, chociaż dosyć nudno. Pogoda nie dopisała, było pochmurnie, przez chwilę nawet padał deszcz. :( Za to w domu miałam"rodzinny obiadek", trochę niańczenia dzieci, pogaduszki z ciotkami, wiecie jak to jest. No, a teraz przyszedł czas na post. :)
    W ostatnim poście Emilka pisała o trendach na wiosnę i lato,  było tam o modnych w tym sezonie odcieniach niebieskiego. Postanowiłam dzisiaj napisać o kolorach pasujących do kilku z jego odcieni. ;) 


  • Odcień morski. Z nim ładnie prezentują się jasne kolory, takie jak beżowy i biały, ale żeby nie było nudno można ubrać jasne spodnie ze wzorem kwiatów oraz delikatne balerinki.
Sweter kilk
Spodnie klik
Buty klik



















  • Turkusowy. Ładnie wygląda w połączeniu z kolorem koralowym, ale ja postawiłam na klasykę i wybrałam czarne spodnie oraz czarne sztyblety.



Koszula klik
Spodnie klik
Buty klik



   

















  • Błękitny. Do niego pasującym kolorem jest jasny różowy. Ja połączyłam do z koszulą w kwiaty oraz zwykłymi czarnymi balerinkami.
Koszula klik
Spodnie klik
Buty klik





  • Granatowy. Do bluzki w grochy wybrałam ciekawą szarą spódniczkę w kratę oraz jasne lordsy.



Koszula klik
Spódniczka klik
Buty kilk



















Piszcie w komentarzach linki do swoich blogów, na pewno zajrzymy.
Pozdrawiam Julka ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz