środa, 29 stycznia 2014

KAŻDA MODA KIEDYŚ POWRACA ;*

Hej!
Ostatnio przeglądając stare ubrania mojej mamy, jeszcze z czasów kiedy była nastolatką znalazłam piękną, skromną, koronkową sukienkę :) Od razu przypomniało mi się kiedy to ubiegłego lata na sklepowych pułkach było ich pełno! Wtedy dotarło do mnie że każda moda powraca! Ostatnio znalazłam skórzaną kurtkę mojego taty z przed ok. 20 lat, w tam tym momencie w mojej głowie pojawił się obraz sklepów z ok.2-3 lat temu kiedy to skórzane kurtki dominowały...Znalazłam też wiele innych ubrań które przykuły moją uwagę oraz zachwyciły mnie swym ogromnie wspaniałym wyglądem!...Do czego zmierzam?
Chciałabym tym postem zachęcić Was byście nie wyrzucali ubrań z których wyrośliście lub przestały Wam się nad zwyczajniej w świecie podobać :) Za kilka, kilkanaście lat może się okazać że ubrania podobne do nich znów pojawiają się na sklepowych półkach! Niżej znajdziecie porównanie koronkowej sukienki z przed 15 lat a koronkowej sukienki z tego lata!

 
Pozdro Emilka ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz