sobota, 25 stycznia 2014

Co robic żeby się nie nudzic? || Emilka

Wiem, że wile osób swój wolny czas spędza m.i.n.przed komputerem lub telewizorem i nie ukrywam że ja też zaliczam się do nich. Jednak ostatni tydzień spędziłam w domu i większośc czasu spędziłam właśnie przed tymi dwoma urządzeniami i dotarło do mnie że zaczęłam się nudzic.No i właśnie wtedy wpadłam na pomysł o dzisiejszym poście :D Niżej znajdziecie kilka propozycji na spędzanie wolnego czasu :)

1.Sport ;**


Sport to sposób na poprawienie kondycji, odpoczynek, spalanie zbędnych kalorii ale zarówno dla wielu osób sport to ogromna satysfakcja!


2.Pamietnik :))


Pisząc pamiętnik nie nudzisz się, a w dodatku po paru latach bd mogł/a wyciągnąłc go i przypomniec sobie w kim się podkochiwałeś/aś itp...


3.Gotowanie :DD


Dzięki temu możemy odkryc swą pasję, poza tym umiejętnośc gotowania może kiedyś bardzo pomóc ci w życiu. :)


To tylko kilka pomysłów jeśli macie ochotę usłyszec ich więcej piszcie mi na e-maila :)) Jeśli Wy macie też jakieś ciekawe pomysły na spędzanie wolnego czasu piszcie mi o nich w komentarzach :** P.S:Julka teraz nie dodawała postów z powodu braku czasu,mamy teraz urwanie głowy ja bylam w domu więc miałam czas na posty ale od poniedziałku wracam do szkoli i sama nwm czy nasze posty bd pojawiay się regularnie przynajmniej postaramy się o to <333


Mam też dziś dla Was stylizacje bo dawno nie było żadnego posta.Mam nadziej że spodoba Wam się ona :)) Pozdrawiam <333







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz